maandag 8 december 2014

Kids Christmas

Je huis kan nog zo kleurenpalet-waardig ingericht zijn, met kinderen in huis ontkom je er rond kerst eigenlijk niet aan; knalkleuren in de kerstboom. Het liefst de hele regenboog en het liefst willen zij hem nog versieren ook. Dan kun je een paar dingen doen; of je gaat all the way en laat het hun doen. In mijn geval van 4 mannen in huis geen aanrader, en dan spreek ik uit ervaring, echt. Of je laat ze hun eigen kerstboom optuigen. Op hun kamer. Had ik vroeger ook toen ik klein was (en nu snap ik waarom). En dat dan alle rode kerstballen op een kluitje bij elkaar hangen, dat geeft dan niet, want een slaapkamerdeur kan dicht. Of, en dat is een laatste, ook heel gulle middenweg; de kerstboom vol kleur aan een muur.
Klinkt heel raar, maar is heel leuk. Ook voor alle spullen die je niet meer in je boom wilt, maar die toch bijzonder zijn. Zo nemen wij van alle landen waar we geweest zijn altijd een kerstbal mee en die zijn vaak niet in de kleur van smaak, zeg maar.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten