zaterdag 21 februari 2015

Indoor entertainment

Ok, je moet er wel wat ruimte voor hebben in huis, maar succes is zeker weten gegarandeerd! Helemaal deze vakantie. Want het ziet er niet naar uit dat het weer deze vakantie buitenspeel proof gaat worden. Dat wordt dus indoor entertainment. En met indoor entertainment bedoel ik zoveel mogelijk energielozende activiteit voor de kids, zonder dat jij aan het eind van de dag energieloos bent. Dus dan heb ik het over ringen, schommels, touwladders, noem maar op. Gevaarlijk? Ja, natuurlijk, maar dat is een skateboard ook (en daar staan ze hier ook graag op). De jongste zwaait vaak genoeg aan de ringen door de kamer aan niets anders dan zijn benen. Ben ik geen fan van, maar met een matras eronder is het al een stuk veiliger. Dat niet iedereen weet dat ze veilig moeten zwieren aan een stel ringen, bleek laatst bij de verjaardag van een van mijn jongens. Ik ging toch maar even polshoogte nemen toen ik wel heel veel gejoel uit één van hun kamers hoorde. En wat bleek? De visite (inclusief mijn jongens natuurlijk en verder nog meer klein grut van het mannelijk soort, wat een verrassing) had bedacht om met ringen en al vanaf de hoogslaper van mijn middelste te springen en door zijn kamer te zwiepen, als een soort Tarzan act. Ik een hartverzakking, maar ze hadden me toch een lol. Dus is het deze vakantie rot weer en ben je bang dat ze zich zullen vervelen, hang iets zwaaibaars aan het plafond en ze vermaken zich kostelijk. Wel fijn, heb jij ook een beetje vakantie. Moet je alleen niet vergeten om er een matrasje onder te leggen hè?

















Je kunt het overdrijven, maar kids vinden het vast geweldig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten